Gesubsidieerde Vrije Basisschool Mariagaarde

Oude Molenstraat 11 2390 Westmalle tel. 03 312 18 16 fax 03 312 18 16 secretariaatbasisschoolmariagaarde.be. WEBOMLEGGING NAAR HET MARIAGAARDE INSTITUUT. Welkom op onze school. Onze basisschool, bestaande uit een lagere school en een kleuterafdeling, ligt in een rustige, groene omgeving, met veel ruimte voor buitenactiviteiten. Aparte ingangen, speelplaatsen en speeltuintjes dragen bij tot een kindvriendelijke sfeer, ondersteund door gemotiveerde leerkrachten. Belangrijke datums en mededelingen.

OVERVIEW

This web page basisschoolmariagaarde.be currently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have probed five pages inside the domain basisschoolmariagaarde.be and found nine websites linking to basisschoolmariagaarde.be.

BASISSCHOOLMARIAGAARDE.BE RANKINGS

This web page basisschoolmariagaarde.be has seen diverging levels of traffic all over the year.
Traffic for basisschoolmariagaarde.be

Traffic ranking (by month) for basisschoolmariagaarde.be

Traffic ranking by day of the week for basisschoolmariagaarde.be

Ouderraad Mariagaarde

Ook dit jaar willen wij U weer graag massaal verwelkomen op onze Italiaanse avond. Naar goede gewoonte beginnen we met een welkomstdrankje, gevolgd door een uitgebreid buffet van Italiaanse gerechten met als afsluiter een lekker ijsje. Kortom een gezellige avond voor de hele familie. Tot dan en vergeet jullie dansschoenen niet! Raquo; Mariagaarde Basisschool.

WHAT DOES BASISSCHOOLMARIAGAARDE.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschoolmariagaarde.be Mobile Screenshot of basisschoolmariagaarde.be Tablet Screenshot of basisschoolmariagaarde.be

BASISSCHOOLMARIAGAARDE.BE HOST

Our web crawlers observed that a single page on basisschoolmariagaarde.be took nine hundred and thirty-five milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so I consider basisschoolmariagaarde.be not secure.
85.255.199.28

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I caught that this domain is using the Apache/2.2.8 (Ubuntu) mod_fcgid/2.3.6 mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8o operating system.

Gesubsidieerde Vrije Basisschool Mariagaarde

DESCRIPTION

CONTENT

This web page basisschoolmariagaarde.be has the following on the web page, "Oude Molenstraat 11 2390 Westmalle tel." Our analyzers saw that the webpage also said " 03 312 18 16 fax 03 312 18 16 secretariaatbasisschoolmariagaarde." The Website also said " WEBOMLEGGING NAAR HET MARIAGAARDE INSTITUUT. Onze basisschool, bestaande uit een lagere school en een kleuterafdeling, ligt in een rustige, groene omgeving, met veel ruimte voor buitenactiviteiten. Aparte ingangen, speelplaatsen en speeltuintjes dragen bij tot een kindvriendelijke sfeer, ondersteund door gemotiveerde leerkrachten."

VIEW SUBSEQUENT DOMAINS

Basisschoolmateriaal voor al uw lesmateriaal voor het basisonderwijs

Werkbladen voor het basisonderwijs op deze website. Met name voor spelling en rekenen. Bekijk het materiaal voor voorbereidend schrijven. Ga naar ons unieke concentratiemateriaal. Of naar de Engelse alfabet-opdrachten. Voor de bovenbouw hebben we o. 030 - 209 08 10.

BS De Mozaïek

Schoolreglement 2017 - 2018 online. Bezoek de Facebookpagina van de ouderraad. Vrijdag 2 december 2016 rondleiding school. Start uw eigen gratis website! .

Basisschoolnet wordt digiDuif

nl en DigiDUIF gaan samen verder onder de naam DigiDUIF, voor meer informatie kijk op www.

Basisschool OLV - 6AB

Onze zesdeklassers vertrokken op 20 maart naar de sneeuw. Elke dag even kijken hoe het met hun gaat. Vooral de sneeuw, de fun, de fratsen, de menu, de uitspraak van de dag, . Het blijft zeker te volgen! Vrijdag 28 oktober 2011. De opperheks daagt ons uit. De zesdeklassers kregen van de opperheks gedurende één week de tijd om zichzelf te redden van een toekomstig muizen - of rattenbestaan.

Basischool Hink Stap Sprong

Welkom op basisschool Hink Stap Sprong. Ons gemotiveerd team staat klaar om u en uw kinderen welkom te heten.